תיקון ניאגרה סמויה

תיקון ניאגרה סמויה עלול לעלות יותר מאשר תיקון של ניאגרה גלויה, זאת בשל הקושי להגיע אל מכל ההדחה ובשל העלויות הגבוהות של החלקים

בשירותים רבים בישראל, וגם באיזור אשקלון, מותקנת ניאגרה סמויה. מדובר במיכל הדחה שמותקן בתוך הקיר, במקום נסתר מן העין.

מצד אחד, בדרך כלל ניאגרות כאלה נותנות מענה אסתטי יפה ונקי. אך מצד שני, כאשר יש בהן תקלה, תגלו שברוב המקרים תיקון ניאגרה סמויה מורכב יותר מתיקון של ניאגרה גלויה.

מהי ניאגרה סמויה?

ניאגרה, או בשמה המקצועי "מכל הדחה", היא מאגר של מים שנמצא סמוך לאסלה, בנקודה גבוהה יותר ממנה. כאשר אנו מסיימים את העיסוקים שלנו בשירותים ומורידים את המים, מכל הניאגרה נפתח, והמים זורמים ממנו במהירות אל האסלה ומשם אל מערכת הביוב.

בעבר, מכלי ההדחה היו מותקנים בצורה גלויה, אך כיום, יותר ויותר בעלי בתים מעדיפים להתקין ניאגרה סמויה בשל היתרונות האסתטיים של התקנה כזאת.

כאשר מותקנת ניאגרה סמויה, עיצוב חדר השירותים יכול לשמור על קו נקי יותר על ידי העלמה של מכל ההדחה והסתרתו.

יתרונות של ניאגרה סמויה

כאמור, היתרון העיקרי של התקנת ניאגרה סמויה היא הרמה האסתטית הגבוהה. העובדה שהצלחנו להעלים מן העין את מכל ההדחה הגדול, מאפשרת לנו לשמור על קו עיצובי אחיד ונקי של חדר השירותים.

חסרונות של ניאגרה סמויה

לצד היתרון העיצובי, חשוב להכיר גם את החיסרון הגדול של התקנת ניאגרה סמויה. בשל העובדה שמכל ההדחה מסתתר בתוך הקיר, הרי שקשה יותר להגיע אליו בצורה קלה במקרה ויש צורך לבצע תיקון של ניאגרה סמויה.

לכן, במידה ותהיה לכם תקלה במכל ההדחה, זכרו שעבודה של תיקון ניאגרה סמויה צפוי לעלות יותר מאשר תיקון של ניאגרה רגילה (גלויה). במקרים רבים, התיקון הזה עשוי לגרור שבירה של בלטות ואת הצורך להחזיר אותן או להחליף אותן לאחר מכן.

תיקון ניאגרה סמויה

ניאגרות סמויות סובלות מאותן בעיות של מכלי הדחה גלויים, אלא שכאמור התיקון עשוי להיות יקר יותר הן בשל הקושי בגישה לניאגרה, והן בשל העלויות הגבוהות של חלקי החילוף.

אינסטלטור מקצועי יוכל לתקן חלק ניכר מהתקלות ללא שבירה של החרסינה. זאת, על ידי גישה לניאגרה באמצעות פירוק של לחצני ההדחה.

יחד עם זאת, ישנם מקרים שבהם לא תהיה ברירה, והאינסטלטור ייאלץ לשבור את החרסינה על מנת להגיע אל מכל ההדחה עצמו. כך לדוגמא, במידה וישנו סדק בניאגרה עצמה, יהיה צורך לפרק את החרסינות על מנת להחליף את המכל.

מאמרים נוספים

אינסטלטור באשקלון 24 שעות

אינסטלטור באשקלון 24 שעות

אם חיפשת אינסטלטור באשקלון 24 שעות ביממה – הגעת למקום הנכון! אלוף האינסטלציה מעניק שירותי אינסטלציה ללקוחות פרטיים ומוסדיים בכל שעות היממה. לא משנה אם

Read More