הגברת לחץ מים

מכירים את זה שאתם נכנסים למקלחת, אבל מרגישים שהמים החמים עושים לכם טובה שהם יוצאים מהברז? מפחדים כל הזמן שמישהו יפתח את הברז לשטוף כלים בזמן שאתם חופפים ראש? אתם לא לבד.

הגברת לחץ מים היא צורך של בתים רבים שסובלים מלחץ מים נמוך, דבר שמשפיע על לא מעט פעולות בשגרה שלנו. אבל אין לכם מה לדאוג – יש לנו פתרונות מקצועיים גם לזה.

כמו כל דבר בעולם האינסטלציה, יש להתאים את הפתרון הספציפי למצב הספציפי, ואין פתרון קסם אחד שיכול לעזור בכל המקרים בהם יש צורך בהגברת לחץ מים. מה שכן, פעמים רבות תוכלו לתקן את המצב בעצמכם בלי לקרוא לאינסטלטור.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה שיהיו לכם ידיים טובות, ולקרוא את המאמר הזה.

הגברת לחץ מים בברז בודד

ישנם מקרים שבהם לחץ המים נמוך רק בברז בודד בבית, ולא בכל הבית. אם זה המצב אצלכם, ויש ברז אחד שבו גם המים החמים וגם המים הקרים יוצאים לאט מדי – סיכוי סביר שתוכלו לטפל בבעיה בעצמכם.

ברוב המקרים, כאשר מדובר על בעיית לחץ בברז יחיד, יש צורך לנקות את האבנית שהצטברה על הפילטר של הברז. כדי לעשות זאת, תצטרכו לפרק את הפייה של הברז ולנקות את האבנית שהצטברה עליו.

לא יודעים איך מנקים פיה של ברז מהצטברות אבנית? זה פשוט. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשרות את הפיה בכלי עם חומץ למשך כמה שעות, או לטבול את הפיה בתכשיר להסרת אבנית שניתן למצוא בחנויות שונות, כגון טמבוריות וגם סופרמרקטים.

הבעיה לא נפתרה למרות שניקיתם את הפיה? כנראה שמקור הבעיה נמצא בנקודה אחרת בברז, ויהיה לכם עדיף לפנות לאיש מקצוע.

לחץ מים נמוך בכל הבית

אם יש לכם בעיה של לחץ מים נמוך בכל הבית, גם במים הקרים וגם במים החמים, יכול להיות שתוכלו לפתור זאת בעצמכם בלי לקרוא לאינסטלטור מקצועי.

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה לגשת לשיבר המרכזי של הבית או הדירה, ולוודא שהוא פתוח עד הסוף. זה אולי נשמע טפשי, אבל האמת היא שישנם לא מעט מקרים שבהם פתיחת השיבר פותרת את הבעיה הזאת.

השיבר פתוח עד הסוף ועדיין יש לחץ מים נמוך? ככל הנראה המשמעות היא שיש בעיה בצנרת. לפעמים צנרות ישנות שעשויות מתכת צוברות חלודה או שהן נסדקות את נאטמות. ייתכן ותאלצו להחליף את הצנרת, בייחוד אם מדובר בצנרת ישנה – זה גם חשוב לבריאות שלכם, כדי לוודא שאין לכם מתכות רעילות במי השתיה.

אם אתם לא רוצים להחליף את הצנרת, ייתכן שאינסטלטור יוכל לבצע מעקפים חיצוניים כדי לעקוף את הצינורות התקולים.

הגברת לחץ מים חמים

ישנם מקרים שבהם יש צורך בהגברת לחץ מים חמים בלבד, בזמן שלחץ המים הקרים הוא מצוין. במקרים כאלה, בדרך כלל מדובר בבעיה בדוד, או בצנרת שמובילה מים אל הדוד או ממנו.

מכיוון שדוד חימום מערב שילוב של מים וחשמל, אנחנו מציעים לכם שלא לנסות לטפל בבעיה הזאת לבד, אלא להזמין איש מקצוע שיעשה זאת בשבילכם.

מאמרים נוספים

אינסטלטור באשקלון 24 שעות

אינסטלטור באשקלון 24 שעות

אם חיפשת אינסטלטור באשקלון 24 שעות ביממה – הגעת למקום הנכון! אלוף האינסטלציה מעניק שירותי אינסטלציה ללקוחות פרטיים ומוסדיים בכל שעות היממה. לא משנה אם

Read More