איך לבחור אינסטלטור יצאת צדיק?

הבחירה באינסטלטור היא לא משהו שחייב להיות מסובך וברוב המקרים אנחנו אכן מוצאים את איש המקצוע שעושה עבורנו את העבודה בצורה סבירה. 

הבעיה מתחילה כאשר מדובר בתקלות מורכבות המחייבות עבודה של אינסטלטור מומחה. יש מקרים רבים אשר בהם האינסטלטור לא באמת מצליח לאתר את מקור הבעיה והוא משאיר אותנו באותו מצב שהיינו לפני שהוא הוזעק אלינו. יש מקרים אחרים אשר בהם האינסטלטור עושה מה שהוא עושה בלי שנבין באמת מה קורה ורק לאחר שהוא הולך אנחנו מגלים כי מדובר בתקלה שטופלה אולי אך רק באופן חלקי. בקיצור, הבנתם. אינסטלטור הוא איש מקצוע שחייב להיות מומחה על מנת שאכן נקבל את השירות המקצועי באמת שיוביל לפתרון התקלה.

כך בוחרים אינסטלטור שיפתור את הבעיה מהשורש

כשאתם באים לחפש אינסטלטור לא תמיד תדעו אל מי לפנות. מצד אחד יש הרבה מאוד אינסטלטורים המציעים את שירותיהם אך מנגד יש חוות דעת סותרות כמעט על כל אחד מהם.

מה שצריך זה פשוט ללמוד איך לברר ולבחור בסופו של דבר את איש המקצוע שאכן יוביל לפתרון הרצוי והמלא.

לקוחות מרוצים – זו האינדיקציה 

הדרך הכי טובה זה לשמוע מלקוחות מרוצים שידווחו לכם על שביעות הרצון שלהם מהעבודה ממנה הם נהנו. כדי שאכן תקבלו מידע כזה, עליכם לפנות אל חברים, שכנים, מכרים או בני משפחה ולברר האם יש להם מידע על אינסטלטור מומחה שאכן תוכלו לסמוך עליו. ברוב המקרים תוכלו איכשהו לקבל מידע על אודות אנשי מקצוע ברמות איכות שונות. כי מה לעשות כולנו זקוקים מידי פעם לשירות של אינסטלטור ועל כן לא יהיה זה מורכב כל כך לקבל מידע על אנשי מקצוע ברמות שונות.

תעודת אינסטלטור – יש דבר כזה?

ישנה בעייתיות רבה בכל מה שקשור לתחום הזה של אינסטלציה. אין למעשה כל חוק המחייב את האינסטלטור בהחזקת תעודה או קבלת רישיון. כל אחד שרוצה להיות אינסטלטור יכול לעשות את זה גם בלי כל תעודה. בגלל שזה כך, אנחנו לא יכולים אף פעם לדעת מי באמת למד ועבר קורס אינסטלציה ומיהו סתם חובבן. 

אז האמת היא שיש קורסים מיוחדים שנועדו עבור אינסטלטורים שרוצים להתמקצע ולעבוד בתחום. אז נכון שאין חובה ללמוד ואין חובה לקבל תעודה אך אינסטלטורים רציניים שרוצים לעבוד ולהצליח בתחום, עושים את זה ולא מוותרים על הרמה המקצועית של הלימודים. בפועל הם מקבלים כלים רבים, הם נהנים מרמה גבוהה ומקצועית וכך הם יכולים להציע ללקוחות שלהם שירות ברמה גבוהה הרבה יותר.

תמיד כדאי לשמור ברשימת אנשי הקשר את הפרטים של איש מקצוע מומחה בתחומי האינסטלציה על כל תקלה שלא תבוא. כך לא תצטרכו לצאת במסע חיפושים ברגע שתתרחש תקלה כלשהי בביוב.

מאמרים נוספים

אינסטלטור באשקלון 24 שעות

אינסטלטור באשקלון 24 שעות

אם חיפשת אינסטלטור באשקלון 24 שעות ביממה – הגעת למקום הנכון! אלוף האינסטלציה מעניק שירותי אינסטלציה ללקוחות פרטיים ומוסדיים בכל שעות היממה. לא משנה אם

Read More